Військовому ПриватБанк відмовив в оплаті частинами та миттєвій розстрочці: причини
Військовий поскаржився на Приватбанк. Захисник України поскаржився на те, що йому не відкрили кредитні послуги.
Українському військовому прийшло повідомлення з Приватбанку, що з 1 вересня його переводять на загальні умови кредитування. Але у миттєвій розстрочці та оплаті частинами захиснику України відмовили.
Чоловік звернувся до Приватбанку на сайті Мінфіну. Він повідомив, що незважаючи на те, що його перевели на загальні умови кредитування, оплату частинами та миттєву розстрочку йому не відкрили. Дівчина з кол-центру Приватбанку сказала, що причина відмови в тому, що він військовослужбовець.
“Самі собі заперечують! Я не користуюся їхніми умовами, а є люди котрі користуються та не мають можливості подати відповідні документи! Бажаю, щоб ці керівники, які це придумали, доводили, що вони люди, але це не так!!!”, – додав чоловік.
Представники Приватбанку пояснили, що з 01 лютого 2022 по 31 серпня 2023 в банку діяла програма “Кредитних канікул”, завдяки якій було призупинено нарахування відсотків за вашою кредитною карткою. З 1 вересня 2023 року по всім договорам кредитних карток встановлюються стандартні умови обслуговування, а саме стандартна процентна ставка за користування кредитними коштами та обов’язковий щомісячний платіж у розмірі 5% від суми заборгованості, але не менше 100 гривень.
“Згідно чинного законодавства, якщо ви є учасником бойових дій, або призвані на військову службу під час мобілізації, ви можете надати Банку підтверджуючі документи, і після проведення перевірки банк призупинить нарахування процентів за вашою кредитною карткою. Подати документи ви можете звернувшись до будь-якого відділення ПриватБанку, або зробити це самостійно через Приват24 або чат-онлайн”, – додали представники банку.
Про оплату частинами та миттєву розстрочку військовому нічого не пояснили.
Військовослужбовці можуть не сплачувати відсотки та штрафи за прострочені кредити: як домовлятися з банком
Військовослужбовці, які мають прострочену заборгованість за кредитними послугами банку, можуть подати запит, щоб банк не здійснював взаємодію — телефонні дзвінки, листи, e-mail/SMS інформування тощо — з ними.
Кого це стосується:
- військовослужбовців Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України;
- військовослужбовців, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення їх з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби;
- членів сімей військовослужбовців, які загинули, померли чи пропали безвісти;
- осіб, які перебувають у полоні, осіб, з якими втрачено зв’язок, осіб, які зникли безвісти.
Запит на відмову від взаємодії можуть подати як самі клієнти банку, так і довірена особа клієнта (з повноваженнями на представлення інтересів перед банком у довіреності).
Як це зробити:
- надати документ у відділенні свого банку;
- зателефонувати за номером свого банку;
- надіслати документ на електронну поштусвого банку.